niedziela, 22 listopada 2015

Urodzinowy Marynistyczny Exploding Box

Mój pierwszy exploding box dla przyjaciela przyjaciół z okazji 55 urodzin.
W związku z tym, że Szymon uwielbia podróżować i mieszka, gdzie mieszka, czyli blisko polskiego morza, poszłam w klimaty morskie.
Nie było łatwo....
Mierzenie, liczenie, cięcie i ponowne cięcie, bo coś tam, bo coś tam...
A to się okazało, że coś źle wymierzyłam, a to że nożyk się omsknął i pojechał nie w tę stronę co trzeba i trzeba było ciąć na nowo, ale w końcu się udało i oto przedstawiam Wam efekty tej ciężkiej pracy ;o)))




Widzicie te wystające sznureczki na zdjęciu powyżej???
 Kiedy za nie pociągnąć, pojawia się czysta karta na osobiste życzenia ofiarodawcy kartki ;o))

A tu środek z niespodzianką 3 D



Z niespodzianką 3 D miałam duuuużo zabawy ;o)))



Mam nadzieję, że się Wam podoba ;o)

Do zrobienia kartki użyłam wydruku komputerowego;
kartki "waniliowej" jako bazy zakupionej w empiku 
i papierów scrapbookingowych z kolekcji UHK Gallery - NAVAL TREATY,
odrobinę niebieskich tuszy i brokatu.


2 komentarze:

  1. nooo tak :) widać, że żagle, szanty to Twoje klimaty! Kto miałby tę kartkę zrobić lepiej :) ja patrząc już czuję zapach morza i wiatr we włosach :D brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo tak :) widać, że żagle, szanty to Twoje klimaty! Kto miałby tę kartkę zrobić lepiej :) ja patrząc już czuję zapach morza i wiatr we włosach :D brawo !!!

    OdpowiedzUsuń